RE: Karty kredytowe !!!!

Autor: Andrzej Przygodzki (andrzejp_at_complex.com.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 23:12:38 MET

Dzieki wszystkim za pouczajace wypowiedzi !!!!
Ale nic to !!!
Po pierwsze nalezy sie pare slow wyjasnien.

Otoz to nie ja znalazlem te karte tylko KOLES (czyli ja nie jestem zlodziejem)
Ja pytam tylko z ciekawosci (czy np. ktos nie wymyslil jakiegos programu do rozszyfrowania kodow PIN z karty za pomoca PC-ta)
Dobrze wiem ze PIN ma 9998 kombinacji i ze nie ma szans na wyciagniecie tej forsy
w tradycyjny sposob (czyli w bankomacie)
A poza tym ciekawi mnie czy gosc zdazyl zablokowac karte i co wtedy robi bankomat
zatrzymuje ja czy oddaje ?????

Na koniec przepraszam wszystkich "porzadnickich" ze smialem sie zapytac
o tak nikczemne rzeczy. WYBACZCIE !!!!

Andrzej