Re: Karty kredytowe !!!!

Autor: Miroslaw Kaminski (mjk_at_scientific.com.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 22:31:13 MET

On 12 Jan 1998 21:40:29 +0100, andrzejp_at_complex.com.pl (Andrzej
Przygodzki) wrote:

>Witam !!!
>
>Sorki za pytanie nie dotyczace Pc-ta
>ale koles znalazl karte jw. niemiecka EC wazna jeszcze 2 lata !!!!!
>Ale nie ma do niej kodu PIN !!!!
>Jak mozna wyciagnac z niej forse !!!!!!

To juz chyba przesada!!!!
Znalazca chce zostac zlodziejem, ktory okradnie poprzedniego
wlasciciela?
Czy o to Ci chodzi?
Po co tutaj to piszesz, daj ogloszenie do prasy, moze dzieki temu ktos
Cie szybciej "zamknie"....

>A ha jak jest ze sklepami???
>Wiem ze trzeba miec podpis identyczny z tym na karcie ale
>nie wiem czy maja polaczenie bezposrednio z kontem czy tez nie.
>Prosze o odpowiedz osoby znajace temat.
Czyli szukasz na tej grupie "doswiadczonych zlodziei"
Tak powinnismy chyba rozumiec Twoje pytanie.

>Najlepiej na priva.
I BCC na policja_at_policja.org.pl

MK