Re: Jaki system operacyjny?

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_cut_it.ci-1.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 20:39:04 MET

T.F. <hofsoft_at_medianet.pl> napisał(a) w artykule
<01bd1f54$d062ed20$LocalHost_at_TOMEK>...

Zakup ksiazke: "Windziarz95 dla mrówki robotnicy" to może uda Ci sie go
przyspieszyc.
Spytaj pobliskiej sprzątaczki może Ci coś doradzi. Mam G95 od dłuższego czasu a
jedyne
padnięcie jakie zarejestrowałem to ... format c: odpalony i przerwany po 5% przez
mojego
brata (lat 7).
Nie rozumiem tej gromady wrzeszczących bab "pada, zwalnia, nie działa ..." -
- ale jak to mówią : "Jeszcze sie taki nie narodził coby ...".

> [...]
> OK.
> Tylko co rozumiesz pod pojeciem: Windows 97
> Cos takiego _nie istnieje_
> PS:
> Moze myslisz o: Win95+ IE 4.0 +PowerToys + inne drobne dodatki

To jest właśnie to podejści: kupujmy/kradnijmy* byle było nowsze, nieważne
beta czy nie beta ale chwalimy się kolegom: EEEEEE JA TO MAM W'99 ...
a potem podchwytujem: ALE TO SYF, PADA, SYPIE SIE, WALI, DO KITU ...

Sajmon mówi: "Nie podoba się - to nie kupuj/nie kradnij*."

Pozdrowienia
Piotr Adamczyk

* - niepotrzebne skreślić, wypowiedź traktować jako skierowaną do
    persony "standardowej", innego proszku, tańszego płynu

           Piotr Adamczyk-The Czyk-student IZ IO V-Politechnika Wroclawska
http://www.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk  mailto:adamczyk_at_cut_it.ci-1.ci.pwr.wroc.pl
        PGPpublicKEY: http://sun10.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk/MAIN/pgp.asc
________________ I can't get no sleep but I still have a dream. ________________