Re: kretyńskie rady, było: 4 rozne problemy

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_cut_it.ci-1.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 20:39:17 MET

> heeeeej [ciach]
> Można by to inaczej zorganizować: sami "konsumenci" by protestowali
> na naruszenia regulaminu a w odpowiedzi moderator powodowałby
> (po weryfkacji), że np. przez miesiąc delikwent może tylko czytać
> (np. jakiś robocik zabijający wszystkie jego postingi). Nie wiem, jakby
> to mogło być technicznie zrobione (nie mam większego
> pojęcia o dystrybucji usenetu) ale...

Nowe konto na KKI i ładujemy dalej listami
Nowe konto na PoBOX'ie i ładujemy dalej listami.
A po co konto - ładujemy FakeMail'ami.
Jakieś rozwiązanie ?

> [...]
> DX5 zainstalowałem i... czym prędzej wróciłem do trójki,
> bo nic nie działało.

 Hmm u mnie działało ale ale zacytuję ci odpowiedź na ten problem:

Pozdrowienia
Piotr Adamczyk

           Piotr Adamczyk-The Czyk-student IZ IO V-Politechnika Wroclawska
http://www.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk  mailto:adamczyk_at_cut_it.ci-1.ci.pwr.wroc.pl
        PGPpublicKEY: http://sun10.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk/MAIN/pgp.asc
________________ I can't get no sleep but I still have a dream. ________________