Re: Czy jest sens kupowac dobra plyte glowna ?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 18:43:56 MET

"Krzysztof Lubecki" <krzych_at_worldnet.att.net> napisał(a):

> ustawieniu

> Mozliwe , ze SM5 to robi ja mam PX5 i ona rowniez ruszyla z kopyta
> wykrywajac procesor, z tym ze "wstawila" najnizsze parametry np dla 200mmx
> ustawia sie dla najnizszego MMx czyli 166 sprawdzale rowniez dla Cyrixa
> rozpoznaje odmiany Cyrixów lecz wstawia minimum i musialem zrobic poprawki
> manualnie. Jezeli SM5 potrafi docelowo ustawic poprawne parametry to
> przepraszam za moja niewiedze.

Nie wiem, może P133 rozpoznaje jakoś specjalnie, w każdym razie zawsze
rozpoznawała poprawnie, ale nawet w Twoim przypadku ten "błąd" w
ustawieniach nie prowadzi do żadnych złych następstw (oprócz tego że
komputer będzie wolniej pracować)

> Krzych
>
> ps. Swoja droga to lubie Twoje wypowiedzi (wiem ze brzmi jak lizusostwo).

Dzięki ;)

--
    _/         _/    _/    _/   _/     _/_/_/_/        Lukasz Bajonski
   _/         _/    _/    _/  _/      _/            ( lbajon_at_sgh.waw.pl )