Re: Czy jest sens kupowac dobra plyte glowna ?

Autor: Krzysztof Lubecki (krzych_at_worldnet.att.net)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 23:03:02 MET

Łukasz Bajoński wrote in message <34b87a20.506007_at_news.icm.edu.pl>...

>???
>Naprawdę nie wiem co masz na myśli ...
>Tak się składa że mam taką płytę (Abit SM5) i praktycznie wszystko
>ruszyło "z kopa"
>Procesor sama wykryła i odpowiednio ustawiła parametry :)

Mozliwe , ze SM5 to robi ja mam PX5 i ona rowniez ruszyla z kopyta
wykrywajac procesor, z tym ze "wstawila" najnizsze parametry np dla 200mmx
ustawia sie dla najnizszego MMx czyli 166 sprawdzale rowniez dla Cyrixa
rozpoznaje odmiany Cyrixów lecz wstawia minimum i musialem zrobic poprawki
manualnie. Jezeli SM5 potrafi docelowo ustawic poprawne parametry to
przepraszam za moja niewiedze.

       Krzych

ps. Swoja droga to lubie Twoje wypowiedzi (wiem ze brzmi jak lizusostwo).