Re: Pytania dla specow od twardzieli.

Autor: Konrad Kaminski ( HADEK ) (hadek_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 17:26:38 MET

>Teraz mam jeszcze jedno pytanko. Obecnie mam dysk 1,6GB.
>Jest to Caviar 21600. Ogolem nie mam co na niego narzekac, ale
>nie chce mi skubaniec dzialac w kieszeni a chce z niego zrobic
>dysk przenosny. Nie wiem, czy to jakies zabezpieczenie (podobno
>nie mozna wsadzac duzych dyskow do kieszeni), czy mam wadliwa
>kieszen. Co robic? Wymienic kieszen, czy moze jakos ja przerobic?

Sprawdz czy tasmy sa do kieszeni dobrze podpiete
i czy ustawienie zworek na dysku zgadza sie
z podłączeniem tasm.
Jesli jest wszystko dobrze to sprawdz jakis inny
dysk ( od kumpla ) jak bedzie chodził to ustaw zworki
tak jak u niego.
Raczej nie ma dyskow zabezpieczanych przed
praca w kieszeni ( nie jestem pewien ).
Jak nic z tego to chyba tylko wymiana kieszeni !!!

Wal na PRIV-a
Konrad K. ( HADEK )
hadek_at_friko.onet.pl
ICQ : 4080803