Re: Pytania dla specow od twardzieli.

Autor: Michal Malanowicz (michal_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 14:14:33 MET

> Wcale nie IBM 6,5 UDMA kosztuje 1099 z 3 letnia gwarancja ...

Dzieki za odzew. Przemyslalem sprawe i moim nastepnym dyskiem
bedzie Caviar 24300, czyli 2-talezowy 4,3GB. miejsca ma multum
i zapiernicza jak glupi (przynajmniej tak pisza na strinie Caviara).

Teraz mam jeszcze jedno pytanko. Obecnie mam dysk 1,6GB.
Jest to Caviar 21600. Ogolem nie mam co na niego narzekac, ale
nie chce mi skubaniec dzialac w kieszeni a chce z niego zrobic
dysk przenosny. Nie wiem, czy to jakies zabezpieczenie (podobno
nie mozna wsadzac duzych dyskow do kieszeni), czy mam wadliwa
kieszen. Co robic? Wymienic kieszen, czy moze jakos ja przerobic?

--
Michal Malanowicz
michal_at_waw.pdi.net