Re: Jaki system operacyjny?

Autor: Jan Rekorajski (jr211_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 20:08:15 MET

On Sat, 10 Jan 1998 17:00:47 +0100, Marek Zibrow <mz_olimp_at_it.com.pl> wrote:
>tv
>xl

>Drogi kolego... nie chcę kolegi martwić..., ale rzeczywiście
>używam Outlook Express co nie jest bynajmniej powodem
>do wstydu.... tym bardziej, że to kolega nie potrafi sobie
>poprawnie włączyć kodowania poczty....

Kolega Jacek potrafi sobie włączyć kodowanie poczty
(hint: X-Newsreader: slrn (0.9.4.3 UNIX) w headerze).
Ty zaś, swój poprzedni post wysłałeś w kodowaniu base64 co dla
niektórych czytelników tej grupy jawi się jako ciąg nic nie mówiących
znaczków. A jeśli chodzi o Outlooka to wstydzić się należy tylko wtedy
jak się wysyła niepoprawne listy, co Ciebie już nie dotyczy :)

Janek

--
Jan Rekorajski | Come to think of it, there are already a million monkeys on a