Re: Struktura kart telefonicznych?

Autor: Mariusz Strużyk (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Sun 11 Jan 1998 - 12:18:07 MET

Futszak wrote:

> Pawel Pawlowski <worlock_at_friko2.onet.pl> napisał(a) w artykule
> <kolejne pytanie z serii "Jak dzwonic za darmo">
> Dzwonienie za darmo jest okradaniem firmy telekomunikacyjnej, czyli
> dzialaniem zlym, a wiec takim za ktore idzie sie do PIEKLA.

Witaj !
Większość z nas i tak tam trafi, ale pocieszające jest to że będą tam na
nas czekać niezliczone zastępy pracowników TPSA.
A teraz konkretnie: ja też jestem zainteresowany tematem tych kart
telefonicznych. jeśli komuś udało się złamać taką kartę, ewentualnie ma
jej opis to proszę o kontakt na priv.
Pozdrawiam