Re: Struktura kart telefonicznych?

Autor: Marcin Wlasiuk (fruit_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 12 Jan 1998 - 11:35:29 MET

> niema ?!?). Czy trzeba specjalnej glowicy magnetycznej do odczytania
  Mam caly mechanizm do odczytu takowych kart ale nie do konca mam
  koncepcje co z nim zrobic.... Mechanizm = cala mechanika
  prowadzenia karty + czujniki jej polozenia w tym mechanizmie +
  glowica odczytujaca + glowica bodaj kasujaca lub kasujaco
  zapisujaca (nie jestem pewien). Moze ktos ma pomysl jak do tego
  dorobic reszte ?