Backup

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sun 11 Jan 1998 - 02:34:29 MET

=?ISO-8859-2?Q?=A3ukasz_Bajo=F1ski? wrote:

 />> Chciałbym kupić sobie jakieś urządzenie do Backup'u. Rozmiar
 />> ok. 60 MB. Czy wybrać Zip-a czy może Ditto, czy jakieś inne?
 Is> A zwykły najtańszy streamer nie wystarczy ?

Swego czasu kupiłem 'zwykły najtańszy streamer' (Archive250). Kosztował mnie
tyle nerwów i zmarnowanego czasu, że szkoda gadać. Od ponad dwóch lat do
backupów używam ZIPa (najpierw parallel teraz ATAPI) i wreszcie mam spokój.
Jedyne co mnie naprawdę boli w ZIPie, to koszt nośnika :'(
Wielką przyjemnością jest natomiast to, że na ponad 50 dyskietek, jakie kupiłem
łącznie, jeszcze ani jedna mi nie zastrajkowała. Od dwóch lat robię pełne
backupy na dwóch tych samych zestawach dyskietek bez najmniejszych problemów.

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl