Re: Backup

Autor: Jarek Andrzejewski (jareka_at_dawid.com.pl)
Data: Sat 10 Jan 1998 - 23:39:58 MET

Sat, 10 Jan 1998 10:28:12 +0100, "Adam Warski" <adamw_at_softex.com.pl>
napisał(-a):

> Chciałbym kupić sobie jakieś urządzenie do Backup'u. Rozmiar
>ok. 60 MB. Czy wybrać Zip-a czy może Ditto, czy jakieś inne?
Ja kupiłem za 30PLN streamer 120MB (z kompresją podobno 250MB) i
używam go w komplecie z programem HP Direct Access. Program ten robi z
"tasiemki" dysk. System widzi go jako dysk logiczny. Program działa
pod Windows 3.1x i Windows 95 i kosztuje coś koło 20 dolarów (AFAIR).
Działa taki zestaw szybko (oczywiście w porównaniu do zwykłych
programów do backupu na taśmie). Tasiemki kupiłem niedawno po 10PLN
(3M).
Jeśli jednak miałbyś kupić coś nowego, to przy podanej przez Ciebie
wymaganej pojemności, chyba najlepiej kupić ZIPa. Masz do wyboru napęd
wewnętrzny - tańszy i szybszy albo zewnętrzny - droższy, ale możesz go
nosić. Ceny nośników - ok. 50PLN za dyskietkę 100MB.

Jarek Andrzejewski