Re: Epson czy HP

Autor: Bojar (pibojar_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 10 Jan 1998 - 21:13:28 MET

Tomasz Jarnot <jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<Pine.HPP.3.95.980109105316.6817B-100000_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
On 31 Dec 1997, Bojar wrote:

>Nie wiem jakimi Epsonami sie bawisz, ale na zwyklym papierze
>kserwograficznym Epson 600 ma o niebo lepsza jakosc druku niz HP 690.
>Mialem kilka dni temu okazje obejrzec wydruk 1440 dpi na papierze photo i
>moge powiedziec tyle, ze HP z cala swoja technologia Photo Kit moze sie
>schowac.

Miałem bardzo zle doswiadczenia z roznymi malofirmowymi papierami do
kserokopiarek
Epson 820 w pracy i moja 200 wciagaly krzywo kartki lub braly naraz po
kilka
Teraz uzywam papier firmy AMICUS bodajze z Finlandi
Jest rewelacyjny !!!!! (sprawdzalem na atrament. i laserze)

Co do drukowania w trybach osczednosciowych to niestety, wg mnie
oczywiscie,
HP jest lepszy (zwlaszcza 690C)

Pozdrawiam
Piotr <pibojar_at_priv.onet.pl>