Re: Epson czy HP

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 10:55:17 MET

On 31 Dec 1997, Bojar wrote:

> Firma Komputerowa BDS <bdsk_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
> <34A8F5A0.4B17085E_at_polbox.com>...
>

> Osobiscie moge Ci polecic Epsona tylko w wypadku jezeli:
> - bedziesz uzywal tylko firmowych atramentow
> - dobrej jakjosci papieru (Epsonki ktorymi sie bawie sa strasznie wrazliwe
> na szajsowaty papier)
> - czesto drukujesz

Nie wiem jakimi Epsonami sie bawisz, ale na zwyklym papierze
kserwograficznym Epson 600 ma o niebo lepsza jakosc druku niz HP 690.
Mialem kilka dni temu okazje obejrzec wydruk 1440 dpi na papierze photo i
moge powiedziec tyle, ze HP z cala swoja technologia Photo Kit moze sie
schowac.

> HP maja troche lepiej rozwiazany druk w trybie oszczednosciowym i sa
> szybsze

Nie tak do konca. Przy jakosci 300 dpi Epson bedzie grafike drukowal
szybciej.

                                        Jurand