Re: Jaki system operacyjny?

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 10 Jan 1998 - 20:59:44 MET

Radosław Sokół <rsokol_at_iname.com> napisał(a) w artykule
<34B63038.30866DCB_at_iname.com>...

> IMHO jedynie ewentualnie na biurowy. UNIX jest raczej do zastosowań

Jak mi sie wydaje to miala byc ironia :-)

> Moja propozycja do domu: Windows NT. Chodzi na tym bardzo dużo a
> jest to już w miarę rozsądny system.

Wg. mnie akurat w domu to sie gra i NT nie jest najlepszym pomyslem
Juz raczej do biura - wieksza odpornosc na padniecia, mozliwosc ustawienia
uzytkownikow itd.

--
jacek