Re: sprzedawcy twierdza, ze K6 nie dziala....

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Sat 10 Jan 1998 - 00:29:37 MET

On 9 Jan 1998 15:55:02 GMT, Piotr Gackiewicz <gacek_at_ds14.agh.edu.pl>
wrote:

>Na poziomie zestawu instrukcji zgodność JEST. Tylko jak ktoś nie potrafi
>pisać programów, to wychodzi taki syf.

Zaraz, zaraz - to Amd ma sie dostosowac i produkowac procki dzialajace
w 100% tak samo jak intel.
Jesli dany program - nawet niechlujnie napisany - dziala na Intelku a
na K6 nie to czyja to jest wina ? Programistow ? Nie - na
"oryginalach" ich program dziala... wiec kogo ? Pytanie retoryczne jak
sadze.

>Cenowy? :-)

Wtedy i owszem ;) Teraz nie jest juz tak zle... choc dobrze na pewno
takze nie ;>

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl