Re: Seagate wysówa się na prowadzenie a Caviar idie w las

Autor: Krzysztof K. (kedzierski_at_kim.com.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 20:09:10 MET

Jeśli chodzi o łożysko to jet to napisane w PC Magazyn i napisane jest że
jest to płynne łożysko na oleju ... itd PC Magazyn 1/98 jeśli chodzi o Ultra
a fast to strona Seagate dużo wyjaśni czym się rużnią jeśli pamięć mnie nie
myli to jest Ultra to to samo co 33 Mb na sek. a fast to 17 Mb ale i tak
wykożystywane jest 16 ale nie pamiętam tak dokładnie jak przeczytam i dowiem
się o dokładniejszej specyfikacji to powiadomie a może to to samo już się
trochę gubię a ten kiler nauczycielski to chyba sie na mnie uwziom a może
uwzią albo jakoś tak dzięki za poprawianie ale to i tak ginie w nawale
pracy.
Prosiłem o to by ktoś powiedział czy posiada te dyski czy coś na ich temat
może powiedzieć z praktyki
       Krzysztof kedzierski_at_kim.com.pl
                            Kraków
  http://www.kim.com.pl/krzysztof/index.html
Poplawski Tomasz napisał(a) w wiadomości: <34B6445E.251D_at_free.polbox.pl>...