Re: Bezposrednie polaczenie kablowe

Autor: Michal Jarski (jarski_at_rubikon.net.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 18:31:31 MET

On 9 Jan 1998 13:28:51 GMT, lukasiak_at_mikro.phys.uni.torun.pl (Zbigniew
Lukasiak) wrote:

>W serial link w NC i prostych grach wystarcza 3 kable - patrzac od
>jednego kompa: transmiter, receiver, masa (nadawca, odbiorca, odniesienie)
>Port szeregowy posiada wiecej lini, ktore maja zastosowanie wlasnie
[ciach]

Wszystko się zgadza, ale mnie chodziło o kabel _równoległy_, do
transmisji, a nie serial link. Takie serial linki używam już od
dłuższego czasu w różnych postaciach z powodzeniem :-)

>A tak na marginesie - jeszcze niedawno kupno nowego kabla
>w sklepie bylo tansze niz kupienie 2 wtyczek i znalezienie
>kabla odpowiedniej jakosci (wystarczajaco ladnego ;) -

Akurat zawsze jak potrzebowałem kabla do RS'a, to szybciej było go
zrobić w domu, niż biec do sklepu :-)

Dzięki :-)
Pozdrawiam,
mj