Re: Bezposrednie polaczenie kablowe

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 19:34:03 MET

At 14:49 98-01-09 +0100, you wrote:
>Czesc
>Michal Jarski (jarski_at_mail.rubikon.net.pl) wrote:
>: Poszukuje opisu kabla rownoleglego dla "Bezposredniego polaczenia
>: kablowego" pod Win95. Czy nie jest to przypadkiem taki sam kabel
>: jak byl kiedys dla Commander Linka pod NC ?

  a i owszem, a lepiej powiedziec, ze to jest taki kabel jak LapLink
  tak mi sie kojarzy, ze oni najwczesniej takie polaczenie stosowali.

>Nie jest - ideologia polaczenia jest inna - w NC masz
>"master" i "slave" - mozesz tylko czytac z jednego kompa na drugiego
>(w rzeczywistosci to jest troche bardzej skomplikowane) a tu chcesz
>miec "full duplex" czyli pewna i plynna transmisje w obie strony

>W serial link w NC i prostych grach wystarcza 3 kable - patrzac od

  a w poprzednim liscie jest "poszukuje opisu kabla rownoleglego"
  wiec dalsze twoje bajki na temat szeregowego, serial link
  i NUL MODEM nie maja sensu.

>pin 2 i pin 3 sa skrzyzowane - istnieje jeszcze wersja
>kabla bez tego "krzyza" - kable takie maja swoje nazwy
>jeden z nich nazywa sie NULL Modem, drugi (chyba) po prostu
  piszesz
  bzdury ! w null modem 2 i 3 sie krzyzuja chyba ze
               jedna wtyczka jest DB25 a druga DB9

  widac

--
Romek