Re: Skaner Mustek 6000P

Autor: Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Fri 09 Jan 1998 - 19:34:25 MET

At 15:02 98-01-09 +0100, you wrote:
>Czesc !
>Mam problem ze skanowaniem obrazkow na tym skanerze.Gdy korzystam z
>rozdzielczosci 100-150 dpi wszystko jest ok,gdy wybiore ,np.300 dpi po
>zeskanowaniu obrazka w jego lewej czesci powstaje charakterystyczna
>biala kreska/dl.4mm/.Nie wiem co to jest i co znaczy ?

  Jesli kreska jest grubosci 1 pixela to by swiadczylo o wadzie
  optyki w skanerze.

  Ale moze to swiadczyc o wadzie pamieci operacyjnej, zlych czasach
  dostepu do pamieci, niewlasciwej szybkosci odswiezania pamieci,
  uszkodzonym kanale DMA itp roznosciach.
  Mialem kiedys skaner, ktory gdy obrazki byly male i w malej
  rozdzielczosci to dzialal dobrze a jak sie mu kazalo skanowac
  wieksze obrazki lub w wiekszej rozdzielczosci (ogolnie: duzo
  bajtow do transmisji ze skanera do drajwera TWAIN) to komputer
  sie wieszal. Plyta byla ASUS wiec nie moglem zwalic winy na
  plyte. Wymiana skanera na HP ScanJet2c rozwiazala problemy.

--
Romek