Re: Nie miala baba klopotu...

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_cut_it.ci-1.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 23:44:54 MET

> Tak zrobilam. Nie uruchamia sie skrypt logowania :(

1. czy jest ustawiony skrpt logowania ?
2. czy w nazwy skrypcie (login/user/loginname/... oraz passwd/password/haslo/...)
odpowiadają
  nazwom wymaganym przez proVader'a ...

> Lacze sie z komercyjny serwerem, nie z tepsem, wiec PPP nie musze :)

no ale musisz pewnikiem innego user'a/passwd'a

> Niemniej chyba masz racje - przez emulator terminala pod NC poszlo jak burza -
> ja juz nic nie kumam...

Ja też nie kumam, może jak byłbym żabą ew. ropuchem ..... to kto wie ?

Pozdrowienia
Piotr Adamczyk

           Piotr Adamczyk-The Czyk-student IZ IO V-Politechnika Wroclawska
http://www.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk  mailto:adamczyk_at_cut_it.ci-1.ci.pwr.wroc.pl
        PGPpublicKEY: http://sun10.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk/MAIN/pgp.asc
________________ I can't get no sleep but I still have a dream. ________________