Re: Odp: Z³omtrix 33.6 felerna partia?

Autor: Piotr Adamczyk (adamczyk_at_cut_it.ci-1.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 23:44:56 MET

> Do wszystich maj±cych takie modemy lub znaj±cych siê na tym:
> Czy taka wymiana siê op³aca? (s³ysza³em, ¿e Sierra jest gorsza)
> Czy mo¿e zmieniæ modem na inny? Je¿eli tak to jaki mi polecacie?

Te¿ s³ysza³em ¿e Sierra jest gorsza - dlatego kupi³em Rock'a - po tygodniu
siê rozsypa³ - wymieni³em na nowego Rock'a - po tygodniu siê rozsypa³
wymieni³em na Sierra - od 2 miesiêcy siê jeszcze nie rozsypa³.

Pozdrowienia
Piotr Adamczyk

           Piotr Adamczyk-The Czyk-student IZ IO V-Politechnika Wroclawska
http://www.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk  mailto:adamczyk_at_cut_it.ci-1.ci.pwr.wroc.pl
        PGPpublicKEY: http://sun10.ci.pwr.wroc.pl/~adamczyk/MAIN/pgp.asc
________________ I can't get no sleep but I still have a dream. ________________