Re: zoltrix TVMAX

Autor: Scorpio95 (dereks_at_sprynet.com)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 12:53:42 MET

Z czym masz problem? Rowniez uzywam karty TV Max i dziala swietnie, chociaz
na poczatku mialem problem z zainstalowaniem drivera, gdyz installation
wizard sam wybieral jako driver >Bt849 Grappler for intercast<, co musisz
recznie zmienic na Bt848 video capture.
Mozesz tez miec problem z wymiarem ekranu "podgladu", ale to ustawiasz w
file "video" gdy wlaczasz wideotelefon.
E-mail do mnie, pogadamy poprzez wideotelefony?

Derek
dereks_at_sprynet.com

ss <aa_at_ee.com> wrote in article <3471937e.13372879_at_news.tpnet.pl>...