zoltrix TVMAX

Autor: ss (aa_at_ee.com)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 11:42:41 MET

czy ktos instalowal karte zoltrix tvmax

mam z tym wielki problem gdyz ciagle mam komunikat po uruchomieniu
aplikacji ze brakuje drajvera i brak urzadzenia do przechwytywania
video po milionach prob udalo mi sie to zainstalowac i dzialalo dosc
poprawnie ale przy probie instalacji na kolejnym dysku ktory uzywa
moje dziecko rece mi opadly

mam karte graficzna s3 virge firmy colorexpert

nie wiem czy to ma jakis zwiazek z karta ale chyba nie bo instalacja
podobnej karty "aver fun tv" ktura jest zbudowana na tym samym chipie
(uzywa nawet tych samych driverow) wszystko sie instaluje idealnie.