Re: Jaki system operacyjny?

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_urethan.chem.pg.gda.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 13:03:00 MET

In pl.comp.pecet stru$ <struziko_at_polbox.com> wrote:
s> Juz niedlugo bede zmienial komputer i mam pare ptyan:

s> Jaki system operacyjny zainstalowac?

s> Czytalem listy o win95 osr2 i rece mi opadaja.

no i poza tym, wyraznie zaznaczyles w temacie, ze chodzi Ci o system
operacyjny.

s> Chcialbym rowniez aby dzialaly aplikacje dosowe
s> roznego rodzaju programy kosztorysowe.
s> Czy NT ma taka mozliwosc?

s> Linux i Unix nie wchodza w gre.

Wlasciwie dlaczego ?

A jak juz masz jakas dziwna unixowa awersje to faktycznie - tylko os2.

--
Marcin Dębowski