Re: Niech ^˙yje Optimus!

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 13:14:04 MET

T.F. napisal (-a) :

> moga
>
> Nie mowiac o tym, ze do DVD potrzeba
> bardzo dobra karte grafiki
> (ze sprzetowa obsluga kompresji MPEG)

Nie trzeba wcale miec bardzo dobrej karty graficznej, trzeba miec poprostu
dekoder (karta PCI) MPEG-2/AC-3 zeby ogladac filmy z DVD na PCie. Ja jeszcze
nie widzialem karty graficznej ze zintegorwana karta dekodera MPEG-2. Sam
karta dekodera kosztuje tyle co naped DVD-ROM (a nawet wiecej) wiec...

Tu sie nie zgodze, tak bylo w wypadku iPPro ale w iPII poprawiono obsluge
aplikacji i systemow 16-bitowych (lub jak kto woli pseudo 32-bitowych).
Oczywiscie lepiej miec true 32-bit system i pod niego true 32-bit aplikacje
ale jak jest to sami widzicie.

> Czy moglbys rozwinac ten watek....
> (mam zamiar kupic P II 233, i puscic to na Win95)

No problem, napewno bedzie szybciej niz na iPMMX-233 i to sporo. I calkiem
niedrogo :)

Piotrek