RE: sprzedawcy twierdza, ze K6 nie dziala....

Autor: Marcin Olszewski (marcin.olszewski_at_polkomtel.com.pl)
Data: Thu 08 Jan 1998 - 07:23:47 MET

Mam K6 200,32edo,k. graficzną Diamond Stealth 2000 3D(4mb), SB 16PRO
(pracuję tylko pod W95 OSR2) -wszystko chodzi bez najmniejszego
problemu, oprócz kilku gównianych gierek microsoftu wywalających na
dzień dobry komunikat, że wymagają cpu intela. Natomiast pod Photoshopem
4.0 komp zasuwa jak mały samochodzik.
* Fr_at_ncuz