Re: Niby prosta sprawa....

Autor: Mariusz Szepietowski (mariusz.s_at_writeme.com)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 22:20:15 MET

Piotr Frejowski napisał(a) w wiadomości:
<01bd1b9e$32f2d640$03c8f486_at_piotr>...
>Witam
>
>musisz w autoexec.bat (plik znajdujący się w na dysku C), dopisać do
>linijki zaczynającej się tak:
>SET PATH=
>po średniku (;) ścieżkę do twojego katalogu zawierającego nortona (np.
>;C:\NC )
4 posty, a ta sama odpowiedź.
Ja mam po prostu skrót na pulpicie do pliku nc.bat w katalogu nc.
We właściwościach jest "zamknij okno po zakończeniu".
Po co się bawić we wchodzenie do okna dosu, wpisywanie komendy, rozwijanie
okna, po zakończeniu zamykanie okna?

--
Pozdrawiam serdecznie,
Mariusz Szepietowski