Re: wiele CD w jednym

Autor: Marcin Platek (marcin_at_brp.waw.pl)
Data: Wed 07 Jan 1998 - 18:57:24 MET

In article <34ae4b13.14185040_at_news.cyf-kr.edu.pl>, kobrzud_at_rmf.pl says...

> Widzialem kiedys cos co nazywa sie serwerem CD i robi to firma AXIS.
> Urzadzenie wyglada jak wieza kilku CD-ROMow, i ma gniazdko etherneta.
> Wiem na pewno ze chodzi to z novellem, a co do NT to musisz sie
> niestety dowiedziec.

mamy cd server axis`a w firmie pod siecia nt po upgradzie biosa w axis`ie
dziala bez problemowo widac go w sieci jako kolejny server.
czasami (przynajmniej u nas) cd przytyka sie na chwilke jak kozysta z
kilku kompaktow na raz ale zdarza sie to sporadycznie i nie uwazal bym
tego za jakas znaczaca wade
do samego cd serwera potrzebujesz jeszcze napedy cd scsi my mamy toshiby
i chodza ok