Re: wiele CD w jednym

Autor: Krzysztof M. Obrzud (kobrzud_at_rmf.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 15:31:23 MET

On Sat, 03 Jan 1998 14:02:43 +0100, Marcin Maruta <mmaruta_at_km.com.pl>
wrote:

>mam problem - dzialam w malej sieci loklanej win 95 na serwerze NT
>(10-15 osob) i potrzebuje korzystac z wielu programow na CD (bazy danych
>i slowniki). Czy wiecie jak najekonomiczniej roziwazac te kwestie, aby
>"zbudowac" wieze z osmioma - dziesiecioma napedami CD. I oczywiscie
>dostep musi byc do kazdego niezalezny (nie chodzi mi o zmieniarke).

Widzialem kiedys cos co nazywa sie serwerem CD i robi to firma AXIS.
Urzadzenie wyglada jak wieza kilku CD-ROMow, i ma gniazdko etherneta.
Wiem na pewno ze chodzi to z novellem, a co do NT to musisz sie
niestety dowiedziec.

Krzysiołek

Krzysztof M. Obrzud
kobrzud_at_rmf.pl