Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Michal Jaskolski (jj_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Wed 24 Dec 1997 - 22:24:01 MET

Dnia Mon, 22 Dec 1997 22:24:31 GMT, smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl
(Tristan Alder) napisał(a):

>Dlatego, ze TY nie kojarzysz, uwazasz, ze mial mala ogladalnosc?

Nie, to Radek nie kojarzył. Ja stwierdziłem, że skoro krótko leciał, to
widocznie miał małą oglądalność ;-)

>!!!

Być może, ale czy mógłbyś podać jakieś przykłady?

>Co "w jaki sposob"?

W jaki sposób mieliby znaleźć poparcie w rządzie?

Michał Jaskólski

--
 << Ogonki 97 >> - konwerter polskich znaków w dokumentach HTML
        => http://www.gdansk.sprint.pl/~jj/apps/ogonki97/