Centralka !

Autor: Radosław Wołpiuk (radunio_at_polbox.com)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 23:00:55 MET

Witajcie!

Czy istnieje jakaś możliwość aby przechwycić z portu dane (np. do pliku) ,
które są wysyłane (lub pobierane) do centralki w postaci takiej jak są na
porcie.

Posiadam centralkę telefoniczną ELNIX CTL. Podłączyłem ją do PC, za pomocą
programu dołączonego do tej centralki można zmieniać jej ustawienia
(przechwyty rozmów, budziki, blokady itd.).
Problem tkwi w tym że to strasznie mozolne zajęcie gdy zachodzi potrzeba
codziennych zmian ustawień.
Centralka komunikuje się z komputerem za pomocą portu szeregowego, program
odczytuje z niej ustawienia następnie możemy je edytować poczym zostają one
wysłane do centralki.

Możliwość "przechwytu" umożliwiła by napisanie jakiegoś batcha lyb krutkiego
programiku który ułatwił by mi codzienną zmianę konfiguracji.

Za wszelkiego rodzaju listy z góry tenkssss.

To HHeeeej.

Radosław Wołpiuk
radunio_at_polbox.com