Re: VXPro i BusMastering - problem

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 15:12:20 MET

Tomasz Jarnot wrote:

> To czemu u mnie sie to zre - nie chce byc Secondary na 15 IRQ ?

Jak sie żre, to musi pisać z czym i dlaczego. Jak u siebie zaintalowałem
sterowniki do IDE to też sie z czymś żarły, ale jak włączyłem je i wprowadziłem
ustawienia ręczne na siłe, to wszystko zaczeło działać: IDE1-IRQ14; IDE2-IRQ15. I
na dodatek IDE na Karcie dzwiękowej IRQ10
Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl
Just remove 1234 from my email (spamm protector)