Re: Dzwiek przez kabel

Autor: Kornel Zieliński (corelek_at_polbox.com)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 15:05:49 MET

Po pierwsze, nie musisz urzywac Popupa - sciagnij sobie Winchata

Do rozmowy glosem po LAN`ie jest kupe programów - najlepiej uzyj
NetMeetinga

Troche klopotu moza sprawic ustawianie sieci aby to dzialalo - jesli
sobie nie poradzisz to daj znac na corelek_at_polbox.com

pozdrawiam
Kornel Zielinski
corelek_at_polbox.com

Piotr Miœkowiec napisał(a) w artykule <68t9o8$rq$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...