Re: Primax Ultrasound chodzi juz bez problemu

Autor: All Right (me_at_unknown.com)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 22:28:50 MET

Wojtek Kaniewski wrote:

> kiedys padlo na tej grupie pytanie, co nalezy zrobic,
> zeby na karcie primax ultrasound dzwiek byl plynny,
> nie przerywal, ani nie przeciagal. juz od kilku miesiecy
> bawilem sie ustawieniami i po ustawieniu rozmiaru
> buforow dma na 2kb, karta zaczela chodzi IDEALNIE.
> aha. sterowniki sa od gravis ultrasound max.

Z moich doswiadczen wynika, ze zeby mp3 chodzily plynnie w tle (na P60)
trzeba ustawic bufory na 8kB.
Nie wiem jednak dlaczego karta wiesza caly system (W95) przy odtwarzaniu
MIDow. Komputer odtwarza i nagle bez zadnego logicznego pogodu pojawia
sie niebieski ekran z bledem w GRAVDRV.VXD (lub cos takiego...).
Prawdopodobienstwo wystapienia tego bledu mozna zwiekszyc jesli sie
wczesniej odtwarzalo MOD, korzystajac z gusplay.dll (np. Modus, EasyMod,
Auto-Odtwarzacz), a potem zalaczy odtwarzanie MIDow.
Mam P60, Primax (sterownik v 1.2 GUS Max, bufory na 8kB, 22glosy, DMA 1
i 1, IRQ 5 i 11)

Darek

dbogumil_at_elka.pw.edu.pl
http://home.elka.pw.edu.pl/~dbogumil