Re: Modemy - ustawienia

Autor: Tomasz Spyrczak (cbsman_at_polbox.com)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 12:46:13 MET

At 22:30 3.01.98 +0100, you wrote:
> Jak we właściwościach modemu, w zakładce "Połączenie" ->
>"Zaawansowane" w "dodatkowych ustawieniach" wpisać kilka poleceń (np.
>ATS10=56 i ATS9=10)? Czym je oddzielać? Czy jest to możliwe, czy
>ogranicza to tylko do jednej dyrektywy?

Wpisuj bez AT, dowolna ilosc (jakies 200 znakow, chyba?), nie oddzielaj.
Jak koniecznie chcesz dzielicz to spacja. Wszystko to wynika z konstrukcji
hayes at. Przyklad: przy polaczeniu zoomem v.34i wymuszam polaczenie na
14k4 i mam wpisane: s37=11. To wszystko.

Tomek 'CBS' Spyrczak
cbsman_at_polbox.com