Re: Kolejnosc partycji przy dwoch twardzielach

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 12:59:14 MET

Łukasz Bajoński wrote:

> "Paweł Boguszewski" <pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl> napisał(a):
>
> /> Jak winda sobie radzi z rozpoznawaniem parametrów dysku? I czy na "dyskietce" może
> /> być tylko partycja EXT.U mnie po wyłączenu dysku z biosu (Shuttle HOT-433
>
> Chyba nie musi (na 99%)

Nie musi. Działa.

> /> AMD486DX4/120 Ami WinBIOS) win 95 OSR2 zgłasza jedynie błąd (brak sterownika,lub
> /> użądzenie nie działa) w systemie. Dyku nie widzi.
>
> A nie używasz czasem driverów busmaster ?

Zaistalowałem driwrery dedykowane dla tej płyty i teraz już widzi. Niestety również
zaczął sie zawieszać po wyjściu z systemu (pozostaje ekran "czekaj na zamknięcie
systemu")Adres diverów dla zainteresowanych:
http://blkbox.com/~glynne/shuttle/index-new.html

> /> Paweł Boguszewski
> Lukasz Bajonski

Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl
Just remove 1234 from my email (spamm protector)