Re: Jaki CD-RW??

Autor: Jacek (cyteko_at_netpol.pl)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 09:34:59 MET

Kompas s.c. napisał(a) w wiadomości: <34AA1A38.6AF5DCC7_at_onet.pl>...
>Witam!
>Chciałbym kupić CD-RW najlepiej z możliwościš nagrywania x4. Prosiłbym o
>Wasze spostrzeżenia, porady w zakresie dostępnych na rynku nagrywarek
>CD-RW
Czesc,
Osobiscie polecam Ricoh'a MP6200S. Uzywam juz od dluzszego czasu i nie mam z
tym sprzetem zadnych problemow.
Nagrywanie jest tylko x2, ale to chyba nie jest az takie wazne (chyba, ze
przy "masowej produkcji :)).
MP6200S nagrywa takze pakietowo (DirectCD Adpateca).
Co najwazniejesze chyba wszystkie ostatnio wydane programy maja support do
tej nagrywarki (nawet te malo znane).
No i zapisuje DAO (Disk At Once).
Jacek