Re: Monster vs Helios

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 06 Jan 1998 - 02:30:02 MET

On 5 Jan 1998 11:09:32 GMT, Slawomir Sidor <cwaniak_at_zly.kis.p.lodz.pl>
wrote:

>Witam.
>
>Czy ktos z pisarzy moglby mi powiedziec o ile gorsza jest Helios 3D
>od Monstera 3D ?
>Ile programow na tym nie chodzi ile jest wolniejsza itd.

Dziala wszystko, ale u _wielu_ osob po zwiekszeniu taktowania /nawet
na 56mhz/ zawiesza sie ! A trzeba dodac, ze zegar 57 jest dla np.
Monstera standardowa, dopuszczalna wartoscia.

Proponuje troszke doskladac i qpic Monstera a najlepiej Canopusa 3D
/6mb/

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl