Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teoria dziejów ....

Autor: e. taranov (eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de)
Data: Mon 05 Jan 1998 - 16:02:42 MET

slawek schrieb in Nachricht <68qrgo$lb1$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...

>mówię,
>>
>Jak na sile, przeciez masz wybor i nie musisz skorzytac z zadnego bo wersja
>US/CAN
> ma wbudowane wybieranie ISP.
>I jaka latwosc dostepu do intermetu.

-
>-----------------
>Slawek
>__________________________________________
>Sluchaj Radia Na Internecie:
>http://free.polbox.pl/r/realaud

Właśnie że wyboru nie mam. Mój wybór polega na tym, że potem już po
instalacji
rączkami to wszystko wyrzucać. Podczas instalacji on nawet małego znaku nie
daje że soś podobnego chce instalować! Niemiecka wersja ISP nie posiada:

Eugeniusz
eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de
ICQ UIN 5785926
W imie ALT, STRG i DEL, ENTER