Re: Kolejnosc partycji przy dwoch twardzielach

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Mon 05 Jan 1998 - 15:54:48 MET

Łukasz Bajoński wrote:

> Tomasz.Hołdowański_at_polonez.man.lodz.pl napisał(a):
>
> /> Czesc i Szczesliwego Nowego Roku!
> />
> /> Mam dwa twardziele: 1,6 gb podzielony na 3 partycje i "dyskietke" 52 mb.
> /> Jak zrobic (o ile to mozliwe, of korz) pod DOSem i Winda 95, zeby partycja
> /> "dyskietki" byla ostatnia widziana przez kompa (poza CD-kiem, rzecz jasna),
> /> a nie wpieprzala mi sie jako [D:] ?
>
> Wystarczy że nie zadeklarujesz "dyskietki" w BIOSie żeby W95 wrzuciło
> ją na koniec, jednak jeśli chcesz widzieć ją również w DOSie to musisz
> [...]

Jak winda sobie radzi z rozpoznawaniem parametrów dysku? I czy na "dyskietce" może
być tylko partycja EXT.U mnie po wyłączenu dysku z biosu (Shuttle HOT-433
AMD486DX4/120 Ami WinBIOS) win 95 OSR2 zgłasza jedynie błąd (brak sterownika,lub
użądzenie nie działa) w systemie. Dyku nie widzi.

Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl
Just remove 1234 from my email (spamm protector)