Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teoria dziejów ....

Autor: e. taranov (eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de)
Data: Mon 05 Jan 1998 - 09:20:48 MET

Michal Jarski schrieb in Nachricht <34b08d7b.1536439_at_news.icm.edu.pl>...

>Heh ,,, Część systemu, no pewno. Część sytemu, za którą oczywiście
>trzeba zapłacić i w ogólnym rozrachunku, wcale niemało :-)
>Nic mnie tak nie wkurza, jak to, kiedy ktoś wie lepiej ode mnie czego
>mi potrzeba. A M$ wie, że dla mnie najlepsze jest MSIE i za każdą
>instalacją M$ systemu, lub jego upgrade'ów usiłuje mi wcisnąć swoją
>przeglądarkę. Najśmieszniejsze jest to "kamuflowanie" tego MISIA w
>pytaniu typu np. "Czy chcesz mieć dostęp do Internetu ?, Czy chcesz
>zainstalować narzędzia niezbędne do korzystania z ... w systemie
> [...]

Ja nie wiem, jak to wygłąda z Windows95PL, ale w niemieckim to mnie
na siłę wpychają jeszcze dwa providera, a mianowicie: AOL i Compuserv.
I nawet nie pytają o nic. Widocznie MS sporo za to dostał. Nie, co ja mówię,
trzy - jeszcze MSN zapomniałem. Czy to też jest częścią systemu?

Eugeniusz
eugen.taranov_at_muc.cablesurf.de
ICQ UIN 5785926
W imie ALT, STRG i DEL, ENTER