Re: Coś tu bardzo brzydko pachnie - czyli spiskowa teori

Autor: Michal Jarski (jarski_at_mail.rubikon.net.pl)
Data: Mon 05 Jan 1998 - 08:50:28 MET

"slawek" <sd000001_at_polbox.com> wrote:

>Oni twrerdzia ze to czesc systemu. Mozna tez przeciez uzywac wersji OSR 1

Heh ,,, Część systemu, no pewno. Część sytemu, za którą oczywiście
trzeba zapłacić i w ogólnym rozrachunku, wcale niemało :-)
Nic mnie tak nie wkurza, jak to, kiedy ktoś wie lepiej ode mnie czego
mi potrzeba. A M$ wie, że dla mnie najlepsze jest MSIE i za każdą
instalacją M$ systemu, lub jego upgrade'ów usiłuje mi wcisnąć swoją
przeglądarkę. Najśmieszniejsze jest to "kamuflowanie" tego MISIA w
pytaniu typu np. "Czy chcesz mieć dostęp do Internetu ?, Czy chcesz
zainstalować narzędzia niezbędne do korzystania z ... w systemie
Windows ... ?" Ja na wszelki wypadek odpowiadam, że, no pewnie, a ten
sk... instaluje mi MiSIE :-(
Mało tego, parę razy miałem kłopoty, żeby _do_końca_ wywalić jakiegoś
MSIE'a (starsze wersje tego paskudztwa), pozostaje po tym sporo śmieci
na dysku.

Michal Jarski, Gdansk
jarski_at_rubikon.net.pl