Re: Samsung i klawisz Recall

Autor: R.Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 15:46:12 MET

At 14:17 01-04-98 +0100, you wrote:

> Mam monitor Samsung Syncmaster 15GLi no i taki wysuwany z przodu pulpit.
> Jednym z klawiszy jest wlasnie klawisz o nazwie Recall.

  Chyba Sluzy do przywolania ustawien fabrycznych.

>A pytam dlatego, bo moze to wlasnie moze pomoc w problemie - grajac w rozne
>gry o wysokiej rozdzielczosci (ale nie wszystkie !) monitor co pare minut, w
>nieregularnych odstepach robi 'pyk' i obraz na pare sekund znika. Moze te dwa
>pytania wiaza sie ze soba, a moze nie. Przyszlo mi do glowy, ze to moze byc
>jakis problem z DirectX i jego niewlasciwa instalacja...

  To zle zaprogramowanie gry.
  Monitor cyka gdy zmienia sie czestotliwosc odswiezania
  co wynika ze zmiany trybu graficznego.
  Moze byc tak, ze na chwile program wywoluje tryb tekstowy
  a potem kolejny modul programu wlacza tryb graficzny.
  Rownie dobrze kolejny wolany modul testuje karte graficzna.
  Albo karta jest do kitu.

--
Romek
~~==__   Pecetologia to nauka doświadczalna   __==~~