Samsung i klawisz Recall

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 14:04:41 MET

Czesc,

Tak jak w temacie - czy ktos moze wie do czego to sluzy ? Mam monitor Samsung
Syncmaster 15GLi no i taki wysuwany z przodu pulpit. Jednym z klawiszy jest
wlasnie klawisz o nazwie Recall.

A pytam dlatego, bo moze to wlasnie moze pomoc w problemie - grajac w rozne
gry o wysokiej rozdzielczosci (ale nie wszystkie !) monitor co pare minut, w
nieregularnych odstepach robi 'pyk' i obraz na pare sekund znika. Moze te dwa
pytania wiaza sie ze soba, a moze nie. Przyszlo mi do glowy, ze to moze byc
jakis problem z DirectX i jego niewlasciwa instalacja...

Pozdrawiam,

 w zyciu zolwia,------------- Maciek Sniezek
 ze musi komus--------- msniezek_at_medianet.pl
 dac w morde"------------------- ICQ 6022825