Re: kupic myszke genius

Autor: Jacek M. Robak (MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl)
Data: Sun 04 Jan 1998 - 12:48:35 MET

Od lat trzymam sie firmy Logitech - kto raz kupi taka myszke nie
bedzie chcial niczego innego.
Moze wydac sie to Wam niemozliwe, ale poprzednia - Pilot kupilem w
maju 1992 i potrzeba kupna nastepnej pojawila sie dopiero przed
tygodniem.
(mimo czyszczenia wyrobione kolko nie pracowalo tak jak powinno)
5 i pol roku uzywania - to mowi samo za siebie.
Teraz mam Pilot plus ze kolkiem do przewijania - jest swietna.
Z absolutnie czystym sumieniem moge polecic kazdemu, kto nie chce
frustracji wynikajacej z zacinania sie myszy w czasie pracy.
Cena - 130zl moze wydac sie nieco wygorowana, ale to napewno sie
zwroci.
Nie jestem zwiazany w jakikolwiek sposob z ta ani inna firma
komputerowa - prosze nie traktowac tego jako kryptoreklame - tylko
dobra rade.
Z powazaniem
- Jacek Marcin Robak -
MarcinR_at_eskulap.am.lublin.pl