Re: Granie MIDI przez FM w GUSie.

Autor: Kain (kain_at_kki.net.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 17:29:03 MET

Przyznam szczerze ze gdy mialem Gravisa Classic to instalowalem stare
drivery (nie dedykowane pod Win95) i wszystko gralo super i nigdy nic sie
nie zawiesilo. Owszem mialem klopoty gdy uzywalem driverow pod windoze
sciagniete z Netu. Jesli masz Classica to tam nie ma zadnego ukladu FM.
Gravis Classic z zalozenia byl karta ze sprzetowym wavetablem.
P.S. Wydaje mi sie ze najnowszy model Gravisa (nim zaprzestali produkcji)
mial dodatkowo uklad FM
Kain

--
Mailto:kain_at_kki.net.pl
Albert Geres <alberet_at_polbox.com> napisał(a) w artykule