Re: Modem i telefon rownoczesnie...

Autor: Futszak (mars_at_freekki.net.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 16:24:57 MET

Miroslaw Kaminski <mjk_at_scientific.com.pl> napisał(a) w artykule
<34ae1dbc.67440964_at_195.117.106.77>...
> Mylisz sie, mam Couriera x2, mam tez Couriera I-modem, stoja na jednym
> biurku.
> Na x2 lacze sie w tej chwili z predkosciami od 44,0 do 48,0,od maja,
> przez pare miesiecy miewalem dosc czesto 52k, jest to oczywiscie duzo
> szybciej niz 33,6, to sie czuje. Pamietaj jednak, ze modemy
> renegocjuja, spada predkosc, czasami rosnie, polaczen na szczescie mi
> nie zrywa. Dodam rowniez ze w moim wypadku kable sa OK, wrecz
> wzorcowe.
> W przypadku ISDN masz po prostu _zawsze_ 64k, polaczenie lokalne jest
> [...]
To fakt, tylko ze ktory prywatny uzytkownik zaplaci wiekszy abonament i to
o tyle az.
To jest oferta dla firm ale prywatny uzytkownik raczej sobie tego nie
zalozy, przynajmiej jesli chodzi o masowke.

futszak