Re: Modem i telefon rownoczesnie...

Autor: Miroslaw Kaminski (mjk_at_scientific.com.pl)
Data: Sat 03 Jan 1998 - 12:57:33 MET

On 2 Jan 1998 22:37:25 GMT, "Futszak" <mars_at_freekki.net.pl (usun
free)> wrote:

>szybciej.
>Przy 56k mozliwym do uzyskania na najnowszych modemach 64k wyglada raczej
>niezbyt ciekawie a przy 128k pamietaj ze placisz x2 :(
Mylisz sie, mam Couriera x2, mam tez Couriera I-modem, stoja na jednym
biurku.
Na x2 lacze sie w tej chwili z predkosciami od 44,0 do 48,0,od maja,
przez pare miesiecy miewalem dosc czesto 52k, jest to oczywiscie duzo
szybciej niz 33,6, to sie czuje. Pamietaj jednak, ze modemy
renegocjuja, spada predkosc, czasami rosnie, polaczen na szczescie mi
nie zrywa. Dodam rowniez ze w moim wypadku kable sa OK, wrecz
wzorcowe.
 W przypadku ISDN masz po prostu _zawsze_ 64k, polaczenie lokalne jest
zestawiane krocej niz w dwie sekundy, zagraniczne (Niemcy) moze cztery
sekundy, zadnego marszrutowania, zadnych renegocjacji, zadnych zerwan.
To naprawde inna jakosc.

Mirek
BTW, na priv podsylam fragment logu Fido mailera.